Veilig aangekomen!

14 maart 2016 - Medan, Indonesië

Even een kort bericht.
ik heb van deze blog ook een app van op mijn mobiel, maar ik weet niet hoe sterk mijn internet is. Ik heb een internet abonnementje gekocht voor een maand.
Maar ik wou laten weten dat de vluchten goed zijn gegaan en zijn veilig aangekomen in Medan.
Op een gegeven was het wel behoorlijk afzien, want na een 14 uurige vlucht, en dan nog een uur pauze weer uur vliegen, uur pauze en 2 uren vliegen. Met onwijs weinig slaap ( waar je direct niet zo veel last van hebt, omdat het gewoon licht is. Mooi om te zien hoe je lichaam daar dan weer op aanpast. En daar naast de andreline kick dat we echt in Indonesië zijn!).
Ik had bij de 2 en 3de vlucht erg last van mijn oren. En ik was erg bang dat m'n trommelvliezen zouden gaan knappen, want dat had een vriendin van mij een keer mee gemaakt en mij een kleeein beeeetje aangepraat dat dat mij ook zou overkomen als ik wat verkouden zou zijn. Ik zal geen namen noemen (haha lufya nijntje).
We hebben het weekend in Medan verbleven. Ik hoop hier nog meer over te kunnen bloggen later. En zijn nu onderweg (09:40) naar Samosir waar we de stage zullen gaan lopen. We zitten met 14 man in een busje en hopen hier 5 uren over te doen, maar we zullen zien..

Ik wou dus even laten weten dat het vliegen goed is gegaan en dat we in goede gezondheid zijn :)