Kort updateje

16 april 2016 - Pangururan, Indonesië

Hallo iedereen!

Deze week mijn projecten om gegooit. Daardoor heb ik het nu erg druk.
Water project gaat niet meer door, geen faciliteiten meer voor.
Mijn hoofdproject is nu ananas wijn gaan maken.
We gaan wat experiment wijntjes maken, en als deze slagen, wil hij hier zijn bedrijfje van maken.
Helaas niet alle benodigdheden zijn hier te halen, dus de andere groep die 25 april in Samosir komen vanuit NL die nemen nog wat aantal spullen voor mij.
Dit is wel lastig omdat zij in mijn laatste stage week arriveren.
Dus hopelijk aankomende week al bezig met de spullen die we hebben voor wat experiment wijntjes.

Afgelopen maandag zijn we naar house of studying geweest. Dit is een soort van school na de gewone school. Alleen dan word er in het Bataks les gegeven en word de cultuur er ook meer bij betrokken.
De kinderen leeftijd variëren van 6 - 12 jaar. En waren heel erg verlegen. Daarna hebben we nog met ze gedanst en hink stap sprong gespeeld.
Voor de rest dus druk geweest met project.

momenteel ben ik onderweg met paar andere van de groep om een berg te gaan beklimmen. Morgen gaan we misschien het eiland (Samosir) rond scooteren.

Tot bloggers
Liefs Marrit

1. Kramer:
    16 april 2016
    Fijn om weer wat van je te horen Marrit!de tijd schiet al weer op voor jullie.Ananaswijn heb ik nog nooit gehoord maar erg leuk om dat uit te proberen,zal wel erg zoet zijn.
    De prikkamers zien er leuk uit.gisteren was Hannelore jarig,dus twee kaarsjes uitblazen.Lieve Marrit tot het volgende verhaal.
    Liefs Opa en Oma.xxx
  2. Jane:
    Leuk Marrit!!
  3. Tineke de Groot:
    Hoi Marrit,
    Leuk om weer van je te horen ondanks dat je het nu druk hebt. Jammer van het waterproject want dat is nu juist zo belangrijk. Maar goed nu dus het ananaswijnproject....... Ik ben heel nieuwsgierig of dat lekker smaakt! Pas maar op dat je niet teut wordt. Mooi dat jullie die prikkamers konden opleuken voor de kinderen. Ik wens je een heel fijn weekend toe met alle leuke dingen die jullie gaan doen.

Groetjes, Tineke
  4. Jacco:
    Dussss... Booz maken
    Doe mij ook zo een stage
    Als je terug bent maar snel langskomen om tegen die tijd dochter twee te komen bewonderen!