Een nieuwe reis

28 december 2018 - Leeuwarden, Nederland

Hallo allemaal,

Het is bijna zo ver! Over 6 dagen vertrek ik voor bijna 7 maanden naar Azië toe. Waar ik veel van nieuwe culturen zal ervaren en prachtige verschillende landschappen zal zien. Ik ga alleen op reis en heb alle vertrouwen er in dat ik nooit echt alleen zal zijn. Ik kijk er naar uit om andere backpackers te ontmoeten.

Mijn eerste bestemming is India. In het zuiden van India begint mijn avontuur en 3 maanden later in het noorden steek ik de grens van India - Nepal over.

In Nepal zal ik bijna 3 weken reizen, daarna vlieg ik vanuit Kathmandu naar Myanmar. Waar ik in ruim 2 weken van Yangon naar Mandalay reis.

Vanuit Mandalay vlieg ik naar Bangkok. Voor de landen en Thailand, Laos en Cambodja kun je allemaal visum on arrival regelen. Daarom ga ik ongeveer 3 weken per land reizen, maar kan dit ook nog veranderen wanneer ik daar ben.

Vanuit Cambodja reis ik naar Japan, waar ik Hendrik na een dik half jaar weer zie. Eind juli komen wij samen weer naar Nederland.

Ik zal mij best doen om een blog bij te houden, maar kan niks beloven. Mogelijk dat ik het te druk heb met genieten :).

Tot bloggers !

Liefs Marrit

1. Kramer:
    Wees voorzichtig en veel plezier. Opa en Oma
  2. Tineke de Groot:
    Lieve Marrit,
    Wat een avontuur, pas goed op jezelf en vooral genieten!
  3. Janneke:
    Veel plezier zus!
  6. Annie:
    22 februari 2019
    Lieve Marrit.
    We zijn benieuwd hoe het met je gaat.
    Geniet.
    Tut.