China!

8 juli 2017 - Amsterdam, Nederland

Hoi hoi allemaal,

Een nieuwe reis, een nieuw avontuur en nieuwe ervaringen!
Momenteel wacht ik op onze vlucht van Korean Airlines.

Een kleine maand geleden ging er een mail rond van mijn school met de mogelijkheid om een summer course te volgen in China voor 2 weken. In deze summer course krijgen wij de mogelijkheid om allerlei Chinese culturele activiteiten te volgen.
Er mochten maximaal 20 studenten van onze school, uiteindelijk zijn we maar met zijn vijven, zeker even gezellig ;).

We reizen via Seoul, Zuid-Korea en daarna naar Shanghai. Vervolgens nog 4 uren met een busje naar de campus waar we verblijven in Yangzhou. We slapen in een hotel. We hebben constant een Engels docent met ons mee als tolk.

Ik zal proberen weer een blog bij te houden, maar het is even aankijken hoe het internet in China is :).

Liefs Marrit

1. Kramer:
    8 juli 2017
    Succes en voorzichtig
  2. Tineke de Groot:
    8 juli 2017
    Hoi Marrit,
    Je wordt nog een echte globetrotter, wat leuk en wat een avontuur! Ik wens je een hele goede reis en verblijf in China toe!

Groetjes,
    Tineke
  3. Monica:
    9 juli 2017
    Zo leuk! Zo gaaf dat jouw school dat aan bied!
  4. Kramer:
    9 juli 2017
    Zijn jullie goed aangekomen? Hoe was het in Seoul? Wat zijn je eerste indrukken? Eerst maar even uitrusten!
  5. Jane:
    9 juli 2017
    Hoi Marrit!zijnjullie inmiddels op je plek? Inderdaad eerst maar uitrusten! Veel plezier
  6. Janneke:
    9 juli 2017
    Wauw, weer een hele ervaring! Fijne tijd in China, bijzonder ook dat je straks kunt zeggen dat je ook in Korea bent geweest! Xxx